through my phone

• 31.07.2014, 16:49

Har ikke blogget på en stund nå. Det har vert så utrolig fint vær og over 30 grader lenge nå, så jeg har faktisk vert ute fra morgen til kveld, så har ikke hatt mye tid til blogg. Disse dagene måtte jeg bare nyte ute, for nå er regnværet tilbake igjen. Denne tiden har jeg gjort mye kjekt sammen med gode venner! Har hatt overnatting, vert på stranden, tatt bilder! Men nå er jeg fullt motivert til å blogge igjen, så kommer nok ett innlegg om dagen vertfall!

Koselig dag!

• 15.07.2014, 21:09

Hei!

Idag våknet jeg til regn, noe som var vedlig rart nå. Har ikke hatt regn på en evighet. Siden været var såpass dårlig startet ejg dagen på frugård med Annie og Oline. Vi spiste baguett, snakka og bare koste oss! Synst det er så koselig å gå ut å spise med venner, men desverre er det ikke så ofte vi gjør det. Etterpå stoppet vi litt på senteret før turen gikk hjem igjen til meg.

fine jenter!

Utover dagen ble været bedre og vi bestemte oss for å ta en tur til ett vann å bade litt (selvom det egentlig var ganske kaldt ute) så da vi hoppet uti ble vi sykt overrasket over hvor varmt det faktisk var! Vannet var helt lunka. Så der ble vi en stund og koste oss, før vi gikk hjem. Da jeg kom hjem tok jeg og mamma en joggetur før vi skulle spise nybakte boller til kveldsmat!

Innkjøp

• 14.07.2014, 20:09

Hei!

Idag har jeg hatt en koselig tur i Haugesund sammen med familien. Vi skulle kjøpe nye skolesekker, men jeg klarte selfølgelig ikke å holde meg vekke fra dei andre butikkene,haha. Så det ble litt shopping også.

Følte det ble helt feil å kjøpe ting til skolen nå, haha. Men det var godt å få det unnagjort også da!

Tskjorte- Ginatricot       Cardigan-Veromoda

Genser-ginatricot

Genser-veromoda          Skjørt-wow
(ser helt annerledes ut i virkeligheten)

Bikini sett-cubus

Hva synst dere om innkjøpene?

herlig sommerdag

• 11.07.2014, 23:08

Hei alle sammen!

Denne dagen har vert herlig! Vi har tilbragt hele dagen ute på hytta i finværet. Søskenbarnet mitt, Anders, var også der på besøk hos mormor og besten. Vi starten dagen med bading på brygga til mormor og besten. Anders lærte seg tilogmed og svømme idag, så han var nok den som var mest uti sjøen av oss alle. Etter litt bading, tok vi en liten båttur til en plass som heter Brandasund der dei selger utrolig gode skillingsboller! Så vi satt der og koste oss med boller før ferden gikk hjemover igjen. Er såå deilig med sånne varme sommerdager som dette

Antrekk

• 10.07.2014, 10:18

Fikk denne klokka i posten for 2 dager siden. Elsker den allerede!

Topp- Bikbok         Skjørt-Bikbok          Sko-toms           Smykke-Gina tricot          Klokke-Casio (HER)

Tusenfryd

• 06.07.2014, 22:28

Heihei!

Idag har vi hatt en fin dag i Tusenfryd. Været var også helt supert, selvom det egentlig var meldt torden vær og regn der. Jeg og broren min tok dei fleste karusellene og koste oss i flere timer. Etterpå gikk turen viderer til Kristiansand. Vi kom fram i 7tiden, og kjente da at vi var litt sultne. Så vi tok turen på Egon idag også.

Nå ligger vi i senga på hotellrommet og bare slapper av, og i morgen blir det shopping i Kristiansand!

Oslo city

• 05.07.2014, 21:01

Hei!

Nå kom vi nettopp hjem til hotellet igjen etter en flott dag i Oslo. Vi tok toget inn til Oslo fra Drammen tidligere idag, så starta vi med litt shopping i Karl Johan. Kjøpte faktisk bare to klesplagg! Jeg som hadde planer om å få med meg tusenvis av poser hjem igjen, haha. Etter noen timer med shopping ble vi alle litt sultne, så vi gikk på mc donald og spiste lunch. Etterpå gikk turen til Operataket, der kjøpte vi oss en is og slappa av litt. Det var så utrolig varmt i Oslo idag! 27 grader og sol hele dagen, så det ble utrolig varmt å sitte i ro etter en stund. Etter litt mer shopping avsluttet vi dagen på Egon, med god mat.

annkommet drammen

• 05.07.2014, 08:51

God morgen!

I går kom vi frem til Drammen klokka 17. Første intrykket av byen var ikke så veldig bra, men da jeg og mamma gikk litt rundt på butikkene ble det etterhvert litt bedre. På kvelden gikk vi på Peppes Pizza og koste oss før vi gikk og la oss på hotellet. Nå skal vi ned å spise frukost før vi tar tog til oslo!! Gleder meg veldig til å komme meg til en annen plass nå.

Slenger med ett lite selfie fra peppes pizza :-D

Drammen neste

• 04.07.2014, 08:39

God morgen alle sammen!

Nå har jeg pakka ferdig og er klar til å kjøre bil i 7 timer, yeey. Vi skal ligge på hotell i drammen noen dager, så skal vi ta buss over til oslo på lørdag og søndag for shopping og tusenfryd. Dette er vel det eneste jeg skal i sommer omtrent, uten om VG lista  i Bergen. Men jeg gleder meg veeldig til å komme meg litt vekk fra denne øya, det er ingenting som skjer her nesten, haha. Vi snakkes senere i dag eller i morgen, spørs hva klokka blir når vi er fremme. Ønsk meg lykke til med biltur i 7 timer.

tilbake

• 02.07.2014, 20:23

Ja, jeg begynner å blogge igjen! Det er veldig lenge siden sist nå, og jeg kjente jeg savnet sykt å blogge nå, så jeg prøver igjen. Men tror ikke det blir like mye blogging som før, for jeg har ikke så mye tid til blogging lengre. Håper dere vil begynne å lese bloggen min igjen.

Om meg

kristinee

Hei! Mitt navn er Kristine Lunde Flotve. Jeg er en 17 år gammel jente om kommer fra en øy utenfor Bergen. På bloggen min kan dere lese om hverdagen min, mote og skjønnhet. Håper dere vil følge meg videre!